1. Visiting from the US? Why not try DIYnot.US instead? Click here to continue to DIYnot.US.
    Dismiss Notice

Anyone recommend any "must do's" in Magaluf?

Discussion in 'General Discussion' started by gcol, 1 Apr 2006.

  1. gcol

    gcol

    Joined:
    22 Sep 2005
    Messages:
    6,594
    Thanks Received:
    65
    Location:
    Preston, Lancashire
    Country:
    United Kingdom
    Off to Magaluf on Thurday for 5 days for some geezer's 40th birthday - there's about 40 blokes going.:eek:
    Anyone recommend any "must do's" in Magaluf?
     
  2. Sponsored Links
  3. Steve

    Steve

    Joined:
    15 Apr 2005
    Messages:
    16,478
    Thanks Received:
    244
    Location:
    Yorkshire
    Country:
    United Kingdom
    40 blokes walk into a bar - i can see the management smiling already!
     
  4. gcol

    gcol

    Joined:
    22 Sep 2005
    Messages:
    6,594
    Thanks Received:
    65
    Location:
    Preston, Lancashire
    Country:
    United Kingdom
    Don't think we'll all be sticking together. Should be fun though. One of the guys going is a landlord and we're meeting at his pub at 4am for the coach to the airport. I can't drink at that time in the morning - it's gotta be about 11am before I could even think of entertaining a beer.
    What I'm not looking forward to is the aroma in the room in the morning. Blokes and beer = farts
     
  5. poshman

    poshman

    Joined:
    11 Jun 2005
    Messages:
    1,018
    Thanks Received:
    2
    Location:
    Cambridgeshire
    Country:
    United Kingdom
    and vomit :?: :eek: :eek:
     
  6. markie

    markie

    Joined:
    2 Dec 2005
    Messages:
    3,181
    Thanks Received:
    0
    Location:
    Newcastle upon Tyne
    Country:
    United Kingdom
    Don't forget to take your mates with you, :LOL:
     
  7. gcol

    gcol

    Joined:
    22 Sep 2005
    Messages:
    6,594
    Thanks Received:
    65
    Location:
    Preston, Lancashire
    Country:
    United Kingdom
    How dare you suggest such a thing markie! :eek: I'm on trust here. The wife has been good enough not to kick up a fuss about me going. She said I could go as long I was a good boy while I was there. Bless. :cool:
     
  8. skybluescooby

    skybluescooby

    Joined:
    3 Apr 2005
    Messages:
    491
    Thanks Received:
    0
    Location:
    Cleveland
    Country:
    United Kingdom
    Move your clock forward 7 hours and hey presto it's 11am.
     
  9. Slogger

    Slogger

    Joined:
    26 Jun 2004
    Messages:
    1,680
    Thanks Received:
    3
    Country:
    United Kingdom
    ohh u fell for it

    she will be haveing a lasses hol very very soon u watch :LOL:

    hey seniorita wanna back rub
     
  10. Sponsored Links
  11. markie

    markie

    Joined:
    2 Dec 2005
    Messages:
    3,181
    Thanks Received:
    0
    Location:
    Newcastle upon Tyne
    Country:
    United Kingdom
    gcol

    If the role was reversed would you let your wife go on hen night for 5 days, :LOL:
     
  12. securespark

    securespark

    Joined:
    11 Jan 2004
    Messages:
    34,414
    Thanks Received:
    1,062
    Country:
    United Kingdom
    Leave immediately.
     
  13. gcol

    gcol

    Joined:
    22 Sep 2005
    Messages:
    6,594
    Thanks Received:
    65
    Location:
    Preston, Lancashire
    Country:
    United Kingdom
    Nope, but she's not the type that would go and leave her small child anyway. (the kid, not me before you say :p )
     
  14. markie

    markie

    Joined:
    2 Dec 2005
    Messages:
    3,181
    Thanks Received:
    0
    Location:
    Newcastle upon Tyne
    Country:
    United Kingdom
    Damn you spoilt my punch line, :LOL:
     
  15. B.O.B DOLE

    B.O.B DOLE

    Joined:
    16 May 2005
    Messages:
    1,036
    Thanks Received:
    0
    Country:
    United Kingdom
    yea make sure your money poch has a mouse trap in it
     
  16. gcol

    gcol

    Joined:
    22 Sep 2005
    Messages:
    6,594
    Thanks Received:
    65
    Location:
    Preston, Lancashire
    Country:
    United Kingdom
    Duly noted bob.
     
  17. 2scoops0406

    2scoops0406

    Joined:
    20 Jan 2004
    Messages:
    4,865
    Thanks Received:
    2
    Location:
    Buckinghamshire
    Country:
    United Kingdom
    Yeah, fly home!
     
Sponsored Links
Loading...

Share This Page